Un dos atractivos para aqueles que visitan Rianxo, sobre todo para os que viaxan en familia, son as praias, xa que son de augas tranquilas e sitas en espazos naturais.

A principal praia do Concello en canto a número de visitantes, servizos (servizo de salvamento, duchas, aseos, aparcadoiro, restaurantes, auga potable, etc.) é a praia de Tanxil, a máis próxima ao casco urbano.

Preto de Tanxil está a praia de Tronco, praia tranquila e pouco concorrida, sita aos pés dunha escarpada parede cuberta de vexetación.

Unha fermosa e tranquila praia nun entorno natural privilexiado, preto da desembocadura do río Ulla, é a praia das Cunchas, con servizo de salvamento, posto de bebidas, aparcadoiro, baños, etc.

Separada desta por unha franxa de terra, chamada a Punta do Castro, que alberga un antigo asentamento castrexo, está a praia do Porrón, unha das máis longas do Concello.

Non obstante, a praia posuidora deste privilexio é a praia da Torre, sita na parroquia de Taragoña, ao lado da desembocadura do río Té, e na que remata o Paseo Marítimo que vén desde Rianxo. Preto do lugar atópanse as ruínas medievais do Castelo da Lúa, próximas tamén a outra praia, a praia do Pazo, a cal conta con magníficas vistas á enseada de Rianxo.

Ademais, Rianxo conta con pequenos areais agochados, enfrascados en paraxes naturais e moi tranquilos, como as fermosas calas da desembocadura do Ulla, Abuín e Sartaxes, a praia de Quenxo, entre Tanxil e Punta Fincheira, a praia de Leiro, nas inmediacións do porto da parroquia de Leiro, e a praia do Porto, sita no porto da parroquia de Taragoña, que conta con fermosas vistas á ría de Arousa e á ría de Beluso.

Tanxil

La principal playa del Concello en cuanto a número de visitantes, siendo además la más cercana al casco urbano cuenta con un parque y servicios de salvamento, duchas, aseos, aparcamiento, restaurantes y teléfono.

En las inmediaciones se encuentra el Pazo de Baltar, al que perteneció el dique e aún pertenece la escultura de la Virgen de Guadalupe por Asorey, ahora retirada.

La playa de Tanxil fue galardonadora de la Bandera Azul de la Unión Europea en el año 2003 y años posteriores.

As Cunchas

Hermosa y tranquila playae en un entorno natural privilegiado cerca de la desembocadura del Ulla. Consta con servicio de aparcamiento, chiringuito para comer y un pinar donde poder estar a la sombra. Cerca de esta playa se encuentra la Playa del Porrón, separadas ambas por una franja de tierra.

Cerca del lugar se encuentra un castro y unos petróglifos de visita obligada.

A Torre

La playa más larga del Concello, ubicada al lado de la desembocadura del río Té, en la parroqia de Taragoña y hasta la que llega el paseo maritímo. Cuenta con servicios de chiringuito, aparcamiento y una amplia zona de recreo con merenderos.

Cerca, al otro lado del río, se encuentran las ruinas del Castelo da Lúa y el Porto do Pazo. 

O Porrón

Una de las playas más largas del Concello, en un entorno muy agradable y muy cerca de la playa de Cunchas, de aguas tranquilas y muy concurrida por familias con niños. Se accede a ella desde Brión.

Separando esta playa, a Punta do Castro alberga un antiguo asentamiento de castros.

Praia do Pazo

En el entorno del paseo marítimo y próxima al Castelo da Lúa, una magnífica playa con vistas a la Ensenada de Rianxo.

Praia de Quenxo

Entre la playa de Tanxil y el Paseo de Fincheira está situada la playa de Quenxo, muy próxima al casco de la villa y más tranquila que la vecina Tanxil. Está dominada por una escultura de la Virgen de Guadalupe, obra del escultor alemán Bert Gerresheim.

Praia do Porto

Al lado del puerto de Taragoña se encuentra esta pequeña playa con vistas a la Ría de Arousa y a la Ría de Beluso.

Tronco

Tranquila playa concurrida cerca de Tanxil, una zona de viviendas unifamiliares y cerca del Camping de Rianxo, a los pies de unha escarpada pared cubierta de vegetación. 

Abuín e Sartaxes

Hermosas calas en la desembocadura del Ulla que ofrecen unas magníficas vistas.

Praia de Leiro

Situada en las inmediaciones del puerto de Leiro, hay una bonita playa con vistas de la desembocadura del río Ulla. Cerca de allí, al otro lado del puerto,hay también otra pequeña playa de características similares.